- 1. Czy są jeszcze wolne miejsce?
Aby sprawdzić dostępność miejsc wejdź na stronę saltos kropka pl a następnie wybierz opcję kup bilet. Po wybraniu konkretnego dni (lub daty) dostępne godziny zostaną wyświetlone. Uwaga, jeśli dana godzina się nie wyświetla oznacza to, że wszystkie miejsca na daną godzinę są wyprzedane.
- 2. Jak zrobić rezerwację na kartę zniżkową multisport, fitprofit, medicover, kartę łodzianina oraz kartę dużej rodziny?
W celu uzyskania informacji wejdź na stronę www.saltos.pl a następnie wejdź w zakładkę cennik i wybierz opcję karty partnerskie. Informacje jak należy dokonać rezerwacji na konkretną kartę zniżkową znajdują się właśnie tam.
- 3. Jak zrobić rezerwację na talon, voucher, wejściówkę lub karnet?
W celu rezerwacji miejsca poczekaj na połączenie z recepcją lub napisz do nas maila na adres srebrzynska@saltos.pl
- 4. Czy mogę poznać ofertę urodzinową?
Nasza aktualna oferta urodzinowa dostępna jest na stronie saltos kropka pl w zakładce urodziny. W celu rezerwacji terminu poczekaj na połączenie z recepcją.
- 5. Czy mogę poznać ofertę zajęć zorganizowanych dla szkół i grup?
Nasza aktualna oferta dla grup dostępna jest na stronie saltos kropka pl w zakładce wyskocz na wycieczkę. W celu rezerwacji terminu poczekaj na połączenie z recepcją.
- 6. Jaka jest cena biletu?
Aktualny cennik biletów dostępny jest na stronie www.saltos.pl w zakładce cennik. Pamiętaj, że tylko wcześniejszy zakup bilety przez stronę internetową daje ci gwarancję wejścia na konkretną godzinę.
- 7. Czy jest jakieś ograniczenie wiekowe aby wejść na park?
Nie ma ograniczeń wiekowych. Dzieci do ukończenia 4 roku życia wchodzą na jednym bilecie z osobą pełnoletnią. Każda osoba powyżej 4 roku życia musi posiadać własny bilet.
- 8. Czy jest jakieś ograniczenie wagowe na trampolinach?
Nie, tylko na torze przeszkód (150 kg).
- 9. Czy dziecko poniżej 18 r.ż wymaga zgody opiekunka na wejście na park?
Tak, każda osoba wchodząca na park musi być zarejestrowana - w przypadku osoby niepełnoletniej zgodę musi wyrazić opiekun na stronie www.saltos.pl w zakładce ,,rejestracja".
- 10. Czy jeśli moje niepełnoletnie dziecko wybiera się do parku muszę wchodzić z nim na park?
Opiekunowie dzieci do 13 r.ż muszą być obecni na parku (niekoniecznie na strefie skakania, ale np. na tarasie widokowym)
- 11. Czy dziecko w wieku szkolnym może skorzystać z biletu studenckiego?
Nie, bilet studencki obowiązuje jedynie studentów uczelni wyższych posiadających ważną legitymacje studencką. Można skorzystać z niego jedynie w czwartki od godziny piętnastej.
- 12. Czy z biletu może skorzystać tylko osoba, której dane zostały podane przy rezerwacji miejsca?
Nie, bilet nie jest imienny i może z niego skorzystać każda osoba, która okaże bilet w recepcji.
- Czy w parku są ograniczenia wiekowe?
Nie ma. Każdy może u nas skakać.
- Czy są ograniczenia wagowe do skakania?
Tylko na torze przeszkód - maksymalnie 150 kg.
- Czy są jakieś przeciwskazania do skakania?
Owszem: ciąża, dyskopatia, choroby stawów skokowych i kolanowych, nadciśnienie tętnicze, endoprotezy, osteoporoza, otyłość, astma, zaburzenia równowagi.
- Czy małe dzieci będą miały co robić w parku?
SALTOS to szalona zabawa dla dzieci w każdym wieku. Każdy znajdzie coś dla siebie, nawet Ci najmłodsi. Zawsze pod okiem rodzica i trenera.
- Od jakiego wieku dzieci mogą skakać w SALTOSie?
To zależy od dzieci. Mamy ekipę dwulatków, która u nas śmiga :) Pamiętaj: dziecko do ukończenia 4 lat wchodzi na jeden bilet z opiekunem (pełnoletnim!).
- Czy park jest bezpieczny dla dzieci?
Park jest miejscem uprawiania sportu, dostępnym dla dzieci i dorosłych. Są miejsca bardzo bezpieczne - na przykład basen z gąbkami, są też mniej bezpieczne - np. twarde podesty do odbijania się. Staramy się zapobiegać przykrym upadkom i kontuzjom, ale wszystkich nie przewidzimy - to hala sportowa, nie basen z kulkami. Jeśli przychodzisz z dzieckiem, prosimy: uważaj na nie razem z nami. A jeśli Twoje dziecko jest bardzo ruchliwe i trochę szalone - uważaj na nie tym bardziej :)
- Czy mogę zarezerwować wejście przez telefon/mail i zapłacić na miejscu?
Nie, ale możesz kupić bilet przez naszą stronę i mieć pewność, że miejsce na trampolinach czeka na Ciebie. W sytuacji kiedy masz voucher/wejściówkę - rejestracji możesz dokonać telefonicznie, mailowo lub na miejscu.
- Jak zrobić rezerwację z kartą zniżkową?
Wejdź w zakładkę "kup bilet". Tam wybieramy 1 bilet normalny, następnie wybieramy dzień i godzinę, która nas interesuje. Uzupełniamy dane do rezerwacji (imię, nazwisko, nr telefonu i e-mail) i naciskamy pod spodem kafelek "mam kod rabatowy". Tam wpisujemy w odpowiedzi kod rabatowy (ściągę kodów znajdziesz na górze strony na grafice (np. multisport w tygodniu -> MT). Naciskamy "sprawdź zniżkę" - cena powinna się wyzerować. Następnie akceptujemy regulamin i pozostałe okienka, na koniec zaznaczamy "płacę". WAŻNE : Każdą rezerwację na karty zniżkowe robimy oddzielnie, ponieważ system może nie odliczyć odpowiedniej kwoty.
- Mam mniej niż 18 lat. Czy mogę przyjść bez rodzica?
- Wygląda to tak: jeśli masz mniej niż 13 lat, przez cały pobyt u nas musi Ci towarzyszyć pełnoletni opiekun (nie ma obowiązku skakania). Jeśli masz 13-18 lat, to możesz przyjść sam/a, ale musisz być zarejestrowany przez rodzica/opiekuna prawnego. Tutaj sie zarejestrujesz -> www.saltos.pl/rejestruj
-
Wejdź w zakładkę "kup bilet". Tam wybieramy 1 bilet normalny, następnie wybieramy dzień i godzinę, która nas interesuje. Uzupełniamy dane do rezerwacji (imię, nazwisko, nr telefonu i mail) i naciskamy pod spodem kafelek "mam kod rabatowy". Tam wpisujemy odpowiedzi kod rabatowy (ściągę kodów znajdziesz na górze strony na grafice (przykład: multisport w tygodniu -> MT). Naciskamy "sprawdź zniżkę" - cena powinna się wyzerować. Następnie akceptujemy regulamin i pozostałe okienka, na koniec zaznaczamy "płacę".
WAŻNE: Każdą rezerwację na karty zniżkowe robimy oddzielnie, ponieważ system może nie odliczyć odpowiedniej kwoty.
- Czy jak raz wypełniłem/am rejestrację, czy za kolejnym razem muszę robić to ponownie?
Wystarczy jeden raz. Zgoda zostaje u nas w systemie.
- Czy w parku można płacić kartą?
Tak, akceptujemy płatności kartą, gotówką oraz blikiem.
- Kupiłam/em bilet przez Internet, ale nie mogę przyjść. Co mogę zrobić?
Zgodnie z regulaminem do 24h możemy przesunąć rezerwację. Po tym czasie ta możliwość niestety przepada. Jeżeli nie możesz sam skorzystać z biletu - możesz przekazać go komuś ze z rodziny lub znajomych. Powiadom nas telefonicznie lub mailowo srebrzynska@saltos.pl.
- Czy możemy przyjść wcześniej i przygotować salkę?
Tak – można przyjść 10-15 minut wcześniej.
- Czy zapewniacie poczęstunek?
Z naszej strony do dyspozycji uczestników urodzin jest woda niegazowana w nieograniczonych ilościach. Mamy w ofercie pakiet soków i przekąsek (jest to opcja dodatkowa, ale dzięki temu zaoszczędzisz czas). Jeśli nie wybierasz opcji z przekąskami - zaopatrz się w niezbędne naczynia. Szczegóły odnośnie pakietów znajdziesz tutaj. Pamiętajce, że tort organizujecie we własnym zakresie.
- Co sprawdza się najlepiej do jedzenia na urodzinach?
Kilka drobnych przekąsek. Pamiętaj, że większą część imprezy uczestnicy spędzają na trampolinach. Nie ma czasu na jedzenie :) i oczywiście tort urodzinowy – jedzony na końcu, po ostatnich skokach.
- Czy jest lodówka na tort urodzinowy?
Tak – tort przechowujemy w lodówce. Od razu po przyjściu do SALTOSa można przekazać go obsłudze recepcji, która się nim zaopiekuje.
- Czy zastawa jest wliczona w cenę urodzin?
W cenie urodzin jest wliczona zastawa (kubeczki, talerzyki, widelczyki) dla uczestników urodzin. Jeśli potrzebujecie większą ilość - koszt dodatkowej zastawy to tylko 3 zł za 5 kompletów.
-
Nie. Godziny urodzin ustalone są tak, by pomiędzy imprezami była przerwa na posprzątanie salki i przygotowanie na kolejne urodziny.
- Czy musimy dodatkowo kupować skarpety?
Tak – skarpety antypoślizgowe kosztują 8 zł/para
Czy trzeba rejestrować uczestników urodzin?
Tak, każda osoba skacząca musi być zarejestrowana. Można to zrobić on-line w zakładce rejestracja lub na miejscu.